Cursus De monteur als ambassadeur
Als monteur bent u vaak op locatie. U bent als geen ander in staat om technische problemen van klanten op te lossen. Maar bij de klant bent u ook het visitekaartje van uw organisatie. Weet u ook welke indruk u achterlaat bij die klant? Bent u alert op verkoopkansen? In deze praktische en interactieve cursus leert u diverse omgangsvormen toe te passen en bent u uw bewust van de invloed die u zelf kunt uitoefenen op klanttevredenheid en het imago van uw organisatie. U leert klantgericht denken, handelen, reageren en de juiste communicatie methode toe te passen.

Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen een korting van 10%.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Oost.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
Cursuslocatie | Startdatum | Duur | Prijs | Brochure | |
Steden3hoek
|
Open inschrijving
|
4 middagen + avonden
|
€ 985,-
|
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd. Deze cursus kan ook in-company georganiseerd worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Oost.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
Cursuslocatie | Startdatum | Duur | Prijs | Brochure | |
Emmeloord
|
Open inschrijving
|
4 middagen + avonden
|
€ 985,-
|
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd. Deze cursus kan ook in-company georganiseerd worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Noord.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
Cursuslocatie en data
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd.
Participanten van OBM Noord ontvangen 10% korting.
Deze cursus wordt u aangeboden door: OBM Oost.
Voor wie is de cursus geschikt?
De cursus is bedoeld voor onder andere monteurs en binnendienstmedewerkers van technische bedrijven.
Wat leert u tijdens de cursus?
- Opbouw van klantgericht gesprek
- Professionele indruk maken
- Vraagstellingstechnieken
- Herkennen en inspelen op gedrag
- Klantbinding
- Pro-actief communiceren
- Meerwerksignalen herkennen
- Klachtenafwikkeling
- Persoonlijk actieplan
Hoe is de cursus opgebouwd?
De cursus is kort, krachtig, praktisch en interactief.
Certificaat en certificering
Na afloop ontvangt u van OBM het certificaat ‘Monteur als Ambassadeur’.
De genoemde kosten zijn exclusief BTW en inclusief lesmateriaal en indien van toepassing een maaltijd. Deze cursus kan ook in-company georganiseerd worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Wat zijn de subsidiemogelijkheden?
Wat zijn de subsidie- mogelijkheden?
Is uw bedrijf aangesloten bij opleidingsfonds OOM of A+O Metalektro? Dan kan uw werkgever vaak een vergoeding ontvangen. Wilt u weten welke subsidie dit is? Laat uw werkgever contact met ons opnemen. Wij zoeken het graag voor jullie uit.